Twój Sklep - delikatesy z dyskontów REMA 1000

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
To finał trwającej od dwóch lat restrukturyzacji tej sieci, utworzonej przez kapitał norweski. Najpierw - w pierwszej połowie 2003 roku - cała polska REMA została sprzedana amerykańskiemu Food Emporium. W listopadzie od obecnego właściciela 16 placówek odkupiła Jeronimo Martins Dystrybucja Sp. z o.o., należąca do kapitału portugalskiego, zarządzająca Biedronkami.

Szukamy nowych członków

Prezes dotychczasowej polskiej REMA 1000 Morten A. Carlsen podkreśla, że w ciągu dwóch lat prac koncepcyjnych i rozmów w sprawie przyszłości sieci bardzo poważnie rozważano możliwość fuzji z innymi sklepami. Jednak nie doszło to do skutku i amerykańscy właściciele zdecydowali się podzielić sieć, część sprzedając, a z drugiej utworzyć zalążek nowej organizacji.

- Od stycznia i lutego rozpoczynamy działania na rzecz pozyskania nowych członków do powstającej sieci franczyzowej - powiedział Supermarketowi Polska Morten Carlsen. Poszukiwane będą firmy lub osoby chętne do współpracy, dysponujące lokalami o powierzchni 200-800 mkw. Sieć Twój Sklep będzie rozwijana tylko na ograniczonym obszarze, w trzech aglomeracjach - Trójmieście, Warszawie oraz Wrocławiu - oraz w najbliższej okolicy tych ośrodków miejskich.

Nie będzie opłat

Przystępujące do sieci sklepy muszą zapewnić 50-procentowy udział w obrocie produktom dostarczanym przez należące do firmy centrum dystrybucyjne Re Gross w Łodzi, dysponujące magazynami o powierzchni 5 tys. mkw. Centrala sieci zapewni nowym członkom szyld, stroje personelu, layout placówki, system komputerowy, wsparcie marketingowe (m.in. gazetka). Nie będzie żadnych opłat od uczestników, firma chce zarabiać na marży swojego centrum dystrybucji, które oferuje asortyment wszystkich kategorii (poza mrożonkami i artykułami świeżymi), w tym 300 produktów marki własnej: Twój, Twoja, Twoje. W ocenie kierownictwa firmy, centrum Re Gross może zapewnić sklepom 70 proc. zaopatrzenia.

Więcej: Ryszard Niżewski "Twój sklep - delikatesy z dyskontów REMA 1000", Supermarket Polska, nr 1, styczeń 2004

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €