Akcje na wakacje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Z rynku zamierza pozyskać około 30 mln zł. Pieniądze będą przeznaczone na rozbudowę sieci sklepów firmowych. Na koniec ubiegłego roku spółka miała 25 sklepów własnych. - W ubiegłym roku otworzyliśmy 15 salonów firmowych. W 2004 r. chcemy przynajmniej utrzymać taką samą dynamikę jak w latach poprzednich - ujawnił Gazecie Prawnej Jan Pilch, wiceprezes spółki.

Sklepy spółki zlokalizowane są w centrach handlowych największych miast. Odzież marki House jest również rozprowadzana w sieci 20 sklepów franczyzowych oraz sklepach sprzedających odzież różnych marek. Artman na początku grudnia przekształcił się ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną.

Profil handlowej działalności Artmana jest zbliżony do profilu firmy LPP, oferującej odzież pod marką Reserved. W grudniu 2003 r. na warszawskim parkiecie zadebiutowała też inna spółka z branży, Redan. Obie notowane na giełdzie spółki zostały docenione przez inwestorów. LPP od czasu swojego debiutu w połowie 2001 r. zyskało już 1000 procent (kurs wzrósł 11-krotnie). Redan zaimponował wysoką ceną debiutu, o ponad 50 proc. wyższą od ceny emisyjnej.

Źródło: Wojciech Ankudowicz „Akacje na wakacje”, Gazeta Prawna, nr 7, 12.01.2004

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €