Giełda poczeka

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Atlantic, spółka zajmująca się dystrybucją i produkcją bielizny, zarobił netto w 2003 r. ponad 5 mln zł. To o 20 proc. więcej niż w 2002 r. Poziom sprzedaży się nie zmienił i wynosi 130 mln zł. - Wyższa rentowność wynika z dobrej polityki kosztowej - tłumaczy Wojciech Morawski, prezes Atlantica.

Mimo poprawy wyników i niezłej koniunktury na warszawskiej giełdzie, odzieżowa spółka nie zdecydowała się na debiut, o którym myśli już od dłuższego czasu. - Decyzję podejmiemy najwcześniej w 2005 r. - mówi Wojciech Morawski.

Od maja spółka szyje bieliznę dla kobiet Atlantic Elite we własnej fabryce w Końskich. Wiosną ruszy produkcja męskiej bielizny. Zakład wytwarza około 7 proc. sprzedaży krajowej, resztę Atlantic importuje pod własną marką z Dalekiego Wschodu.

Rozwój fabryki jest uzależniony od rozszerzenia dystrybucji na rynkach zagranicznych. Obecnie eksport przynosi 50 proc. wpływów. Spółka nie zapomina o rynku krajowym. Do końca tego roku chce otworzyć przynajmniej 5 własnych salonów, 100 sklepów franczyzowych i ponad 100 sklepów licencyjnych.

Kinga Żelazek „Giełda poczeka”, Puls Biznesu, nr 15, 22.01.2004

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €