Blisko 2 mld zł obrotu Kolportera

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Oznacza to wzrost o 23 proc. w porównaniu z rokiem 2002. - To wciąż prognozy, ale bardzo prawdopodobne, bo jesteśmy tuz przed zamknięciem bilansu. Zysk netto nie jest może imponujący, bo wyniósł 9,9 mln złotych, ale w 2002 roku dokonaliśmy wielu inwestycji. Otworzyliśmy ok. 6000 stoisk patronackich, 365 saloników prasowych oraz oddaliśmy do użytku centrum dystrybucyjne pod Warszawą o powierzchni blisko 11 tys. mkw. Obroty spółki Kolporter Service, zajmującej się dystrybucją artykułów pozaprasowych, wyniosły 777 mln zł, wzrastając w roku 2003 o 39 proc. W związku z tym, że mniejsi gracze za sprawą obowiązującej już ustawy o hurtowniach farmaceutycznych wypadną z rynku, prognozujemy dalszy wzrost w tym segmencie - powiedział Supermarketowi Polska Maciej Topolski, rzecznik Grupy Kolporter.

Kolporter chce nadal poprawiać rentowność swoich placówek i jak powiedział Supermarketowi Polska Maciej Topolski może wkrótce saloniki prasowe Kolportera będą oferowały dużą ekspozycję, wygodną przestrzeń, książki, a także artykuły spożywcze.

Źródło: Supermarket Polska, marzec 2004

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €