2004: ponad 30 Delikatesów Centrum

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć skupia 141 sklepów, w 2003 roku wzbogaciła się o 36. Prezes Delikatesów Centrum - Marek Stodółka powiedział Wiadomościom Handlowym, iż firma tyle samo chce przyjąć w tym roku. W ciągu ostatniego roku powierzchnia handlowa wzrosła z 18 tys. do prawie 26 tys. metrów kwadratowych. Obroty znacznie przekroczyły 443 mln zł. Delikatesy Centrum powstały w lecie w 1999 roku w Krośnie (woj. podkarpackie).

Sieć stworzyła miejscowa hurtownia - Firma Handlowa Carment, która zaopatruje sklepy w 40 proc. asortymentu. Powierzchnia handlowa sklepów DC waha się od 100 do 800 mkw - średnio wynosi 250 mkw.

- Lokujemy się w siedzibach gmin, większych wsiach, miasteczkach, co nie oznacza, że rezygnujemy z dużych miast. Żeby powstał sklep DC musi być minimum 2 tys. mieszkańców w promieniu kilku kilometrów. Chcemy, aby nasze placówki były najważniejszymi lokalnymi centrami handlowymi - deklaruje Wiadomościom Handlowym Marek Stodółka.

Więcej: Wiadomości Handlowe, "Panorama Handlu", nr 3 Marzec 2004.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €