Czat z FOTOSTOP
19 kwietnia 2004r. z czytelnikami portalu rozmawiał Wojciech Kalinowski.
miki: Wasz salon na Brackiej jest przestronny, ale wielki jak stodoła. Czy ten punkt jest wzorcowy dla biorców? I jak Wam idzie ten biznes w centrum Warszawy?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Biznes idzie bardzo dobrze.
miki: Czytałem o Was na portalu i chyba w Gazecie Prawnej. Biznes wydaje mi się ciekawy, ale mam swoje wątpliwości co do możliwości walki z Kodakiem. Jak zamierzacie prowadzić kampanię promocyjną Fotostop, żeby marka ta stała się tak samo popularna jak Kodak?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Trudno to wyjaśnić w dwóch słowach. Zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
bleee: A czy korzystacie Państwo, albo ułatwiacie dostęp do funduszy z UE? Mam na myśli tutaj inwestycję w dany punkt systemu?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Obecnie nie.
bleee: Ilu średnio klientów obsługuje średni punkt FOTOSTOP (samoobsługowy) w miesiącu??
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Samoobsługowy miniLab Cyfrowy w zależności od lokalizacji, daty uruchomienia, wielkości zleceń, obsługuje od kilku do kilkudziesięciu klientów dziennie.
Marko: Czym powinien charakteryzować się biorca aby odnieść sukces a co może doprowadzić do porażki?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Biorca powinien przede wszystkim być nastawiony na ciężką i aktywną pracę. Jeżeli będzie czekał na pomysły i dyspozycje ze strony franczyzodawcy to jego szanse na osiągnięcie sukcesu są znikome.
Marko: Czy zalecane jest, aby biorca sam pracował we własnym punkcie?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Wszystko zależy od założeń finansowych. Jeżeli biorca sam będzie pracował w punkcie, koszty prowadzenia działalności będą niższe. Także zaangażowanie najemnego pracownika jest z reguły słabsze niż właściciela.
Redakcja: Nasze spotkanie dobiega końca. Prosimy o zadawanie ostatnich pytań.
Kasia: Czy aparatem cyfrowym można zrobić fajne zdjęcia? Czy Pan też robi?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Tak, tak.
M: Ilu macie biorców i gdzie?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Pełna lista jest na naszej stronie internetowej www.fotostop.pl. W trakcie otwierania są następne punkty.
bleee: Jakiej częstotliwości obsługi ze strony franczyzobiorcy wymaga samoobsługowy punkt FOTOSTOP?
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Samoobsługowy miniLab Cyfrowy wymaga obsługi raz dziennie (wyjęcie i zafiskalizowanie pieniędzy). Co kilka dni należy uzupełnić materiały eksploatacyjne.
Wojciech Kalinowski, FOTOSTOP: Dziękuję bardzo za spotkanie. Zapraszam do bezpośredniego kontaktowania się z naszą firmą. Pełne informacje znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej www.fotostop.pl oraz na portalu.
Redakcja: Dziękujemy wszystkim za udział w spotkaniu.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...