Primo szuka franczyzobiorców

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Zakończyliśmy weryfikację członków sieci. W tej chwili mamy 20 placówek o średniej powierzchni 140 mkw. Z tymi, którzy nie chcieli podporządkować się naszym standardom, pożegnaliśmy się. Ale w ten sposób w sieci zostali ci, na których możemy polegać” — powiedział "Supermarketowi Polska" Robert Ciesielski, dyrektor sieci Primo — Złoty Grosz. Firma cały czas poszukuje chętnych do podjęcia współpracy we franczyzie. Wymagania, jakie muszą spełnić kandydaci, to: sklep o powierzchni ponad 100 mkw., min.100 tys. zł obrotu netto miesięcznie i opinia dobrego płatnika. ”Ponadto franczyzobiorca musi podporządkować się akcjom promocyjnym organizowanym przez sieć” — dodaje Ciesielski. Nie chciał zdradzić, ile pieniędzy Primo ma zamiar zainwestować w rozwój sieci. „5 tys. zł kosztuje przygotowanie każdego nowego członka do tego, by mógł działać w naszej sieci. Jeżeli chcemy otworzyć do 30 nowych sklepów, łatwo to można obliczyć” — podsumował. Primo jest w trakcie negocjacji w sprawie wejścia w sojusz zakupowy. Planuje także własny program lojalnościowy, który ma ruszyć już w połowie roku. Firma myśli również o własnym zintegrowanym programie komputerowym, który obsługiwałby wszystkie sklepy w sieci.

Więcej: Supermarket Polska, kwiecień 2004.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €