Nowe sklepy Quiosque

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Pierwsza została otwarta w marcu w gdańskim Manhattanie. Druga na pewno będzie uruchomiona w Warszawie, choć jeszcze nie zapadły ostateczne decyzje co do lokalizacji placówki. Pozostałe będą otwierane w większych miastach Polski, na terenie centrów handlowych lub w lokalach położonych przy głównych deptakach miast. „Powierzchnia sklepów będzie wahać się w granicach 200-300 mkw. Wszystkie nowo otwierane punkty będą sklepami własnymi firmy” — powiedziała „Supermarketowi Polska” Agnieszka Krzywańska, dyrektor PBH. Szacuje się, że inwestycje wyniosą około 14 mln zł. Obecnie firma ma 15 własnych sklepów oraz kilkadziesiąt franczyzowych. Więcej: Supermarket Polska, kwiecień 2004r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €