LD: 16 własnych sklepów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Własne sklepy to nowa formuła w naszej sieci. Będą to placówki osiedlowe, o powierzchni sprzedaży 250-300 mkw. Warunkiem otwarcia sklepu ma być to, by nie konkurował on z naszymi sklepami działającymi poprzez franczyzę - powiedział Supermarketowi Polska Jan Rzepka, dyrektor handlowy sieci.

Pytany przez Supermarket Polska o to czy PSH LD odchodzi od franczyzy odpowiedział: Pozostajemy przy franczyzie i nadal chcemy ją rozwijać. Otwieranie własnych sklepów jest dodatkową formą rozwoju sieci. Własne sklepy będą miały nową nazwę, identyczną dla wszystkich placówek. Rozważane są również dwie koncepcje dotyczące wizualizacji placówek: czy będzie ona taka sama jak w sklepach franczyzowych, czy trochę odmienna.

Pierwsza własna placówka ma zostać otwarta w maju w katowickiej dzielnicy Wełnowiec. Sklep będzie miał powierzchnię sprzedaży 500 mkw. Choć nowa formuła to sklepy do 300 mkw., to nie będziemy się tego sztywno trzymać. Lokalizacja na Wełnowcu jest bardzo atrakcyjna i dlatego ten sklep będzie większy - powiedział Supermarketowi Polska Jan Rzepka.

PSH LD zrzesza 330 placówek. Siec działa na Śląsku, w okolicach Wałbrzycha, na Lubelszczyźnie, w Łódzkiem, w Małopolsce, na Kujawach i Mazowszu. Organizatorem jest Lewiatan Detal Holding z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju.

Źródło: Supermarket Polska, kwiecień 2004

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €