Kolejna pizzeria w Radomiu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Kolejne pizzerie będą uruchomione jeszcze w pierwszym kwartale tego roku. Do końca 2004 r. sieć ma mieć około 100-105 lokali. - Jesteśmy już we wszystkich większych miastach Polski, teraz zamierzamy się skoncentrować na miejscowościach liczących od 80 do 100 tys. mieszkańców - powiedział "Nowościom Gastronomicznym" Jacek Cabaj, dyrektor handlowy TelePizzy. Ponad 60 restauracji w sieci TelePizzy to lokale własne. Pozostałe funkcjonują na zasadzie franczyzy, która - jak uważa Jacek Cabaj - cieszy się dużym wzięciem. Miesięczne opłaty za użytkowanie logo i na fundusz reklamowy wynoszą łącznie 8 proc. obrotów netto. Więcej: "Nowości Gastronomiczne", marzec 2004r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €