20 Gorseterii do końca roku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Będą to głównie sklepy franczyzowe, bo taki teraz jest kierunek rozwoju sieci. Oprócz tego będziemy się starali oddać część naszych salonów w indywidualne zarządzanie. Pod koniec tego roku chcemy dysponować 20 sklepami, z których połowę będą stanowiły placówki franczyzowe - powiedziała "Supermarketowi Polska" Katarzyna Łukowska, dyrektor marketingu firmy Mona Classic Sp. z o.o., zarządzającej sklepami Gorseteria. W najbliższym czasie Mona Classic planuje otwarcie salonów w warszawskich centrach handlowych Reduta II i Arkadia oraz w Kaliszu i Krakowie. Więcej: "Supermarket Polska", maj 2004r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €