Belvedere 3 w katalogu firm

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Może być niejednolicie

Jeżeli ktoś chce przystąpić do Zrzeszenia Sklepów Monopolowych Belvedere 3 to powinien posiadać koncesję na sprzedaż alkoholu, dysponować lokalem o powierzchni przynajmniej 50 m kw. i osiągać obroty w wysokości 60 tys. zł miesięcznie. Sieć nie wymaga ujednolicenia sklepu. To czysty model dystrybucyjny. Sklepy łączy wspólne logo i grupa dostawców, których produkty sprzedaje się w sklepie. Wymagana jest comiesięczna opłata w wysokości 200 zł, którą sieć wydaje na sprawy organizacyjne i marketingowe.

Pięć lat z alkoholem

Spółka Belvedere 3 posiada pięcioletni staż w handlu alkoholem. Pod logo tej firmy działa 17 placówek, 10 własnych i 7 zrzeszonych. Prawie wszystkie z nich, bo aż 16, mieści się w regionie Pomorza Zachodniego, natomiast jedna działa na Podkarpaciu.

Więcej: Anna Maliszewska, Franchising Info nr 8, 2004 r.
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €