Quiosque w katalogu firm

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Potrzeba wyjścia poza Polskę jest koniecznością, aby powiększyć wolumen sprzedaży - mówi Grzegorz Tokarczyk, dyrektor handlowy firmy Quiosque. Jego zdaniem za dwa lata może już nastąpić nasycenie rynku sklepami firmowymi Quiosque w Polsce i dlatego już w tej chwili podejmuje działania zmierzające do zaistnienia na rynkach zagranicznych.

Najpierw stocki

Firma została założona przez Rafała Jerzego i Francois Gros w 1991 roku. Początek ich działalności polegał na sprzedaży stocków czyli pozostałości produkcyjnych firm zachodnich. Wraz ze zmianą rynku tekstylnego, od połowy lat 90-tych firma zajęła się projektowaniem i sprzedażą własnej kolekcji opatrzonej logo "Quiosque".

Jak otworzyć Quiosque?

Quiosque posiada 18 sklepów firmowych oraz 16 franchisingowych. Oprócz tego współpracuje z ponad 60 partnerami, którzy prowadzą sklepy multibrandowe i sprzedają w nich m. in. kolekcje Quiosque.

Więcej: Anna Maliszewska, Franchising Info nr 8, 2004 r.
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €