Olsen w katalogu firm

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Stylistyka firmy jest prosta - dobre jakościowo tkaniny, stonowane kolory i miękki krój. Obecnie firma posiada 15 punktów franchisingowych w Polsce. Dla Olsena franczyza to podstawowy sposób na budowę sieci, daje bowiem możliwość globalnego sterowania asortymentem. Ostatnio firma postanowiła przebudować pakiet franczyzowy. - Planujemy szereg zmian. Koszt franczyzy ulegnie obniżeniu - poinformował Rafał Grabowski, account executive w sieci Olsen. - Wszystko po to, aby zachować termin zwrotu z inwestycji, który nie przekracza pół roku od startu działalności. Jednakże dokładne warunki przystąpienia do sieci Olsen będą znane dopiero po sfinalizowaniu zmian, które w tej chwili następują w naszej centrali - dodaje Grabowski.

Biorca Olsena musi mieć doświadczenie w branży odzieżowej, najchętniej damskiej. Firmę interesują jedynie prestiżowe lokalizacje. Standardy powierzchni to 50-100 mkw. Olsen zainteresowany jest miastami powyżej 100 tys. mieszkańców.

Więcej: Małgorzata Boruń, Franchising Info nr 8, 2004 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €