A może by sklep...

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Organizatorami Salonu Franchisingu była firma PROFIT system oraz MTPolska. Salon odbył się pod patronatem Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Organizatorzy przedstawili polskim przedsiębiorcom pomysły na stworzenie własnego biznesu. Targi Inicjatywa 2004 były miejscem spotkań franczyzodawców, licencjodawców, a także firm poszukujących dystrybutorów i przedstawicieli handlowych. W czasie imprezy zaprezentowały swoją ofertę, przedstawiły zarządzane przez siebie systemy i korzyści, jakie niesie ze sobą włączenie się do sieci franczyzowej, wykupienie licencji lub otwarcie przedstawicielstwa. Swoje oferty przedstawiły m.in. supermakety , dyskonty czy dyskonty odzieżowe SNC.

Swoją ofertę franczyzową zaprezentowały należące do koncernu Ahold supermarkety Albert. Firma pracuje nad ofertą już od ponad roku i chce przygotować się do niej bardzo starannie. W Holandii firma Albert Heijn to sieć 700 supermarketów, z których 200 jest we franczyzie. Firma ma 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu sklepów na zasadzie franczyzy. Czerpie także z doświadczeń należącej w 50-procentach do Aholda szwedzkiej sieci ICA. Jak podkreśla Matthieu van Berkel, dyrektor ds. franczyzy Ahold Polska: - Model oferty dla franczyzobiorcy musi być skrojony na miarę każdego rynku. To, co sprawdza się w Holandii i Szwecji, nie musi się sprawdzać w Polsce.

Więcej: Detal dzisiaj, lipiec, 2004r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €