Udane półrocze Groszka i Stokrotki
Grupa Eldorado S.A. może zaliczyć pierwsze półrocze 2004 roku do udanych. Na wzrost wyników finansowych wpłynął dynamiczny rozwój sieci supermarketów Stokrotka i sklepów detalicznych sieci franchisingowej Groszek.
Notowana na giełdzie Grupa Eldorado niczym nie zaskoczyła akcjonariuszy i inwestorów, bo wyniki są zgodne z całorocznym planem finansowym. Przychody ze sprzedaży w I półroczu 2004r. wyniosły 527,7 mln zł i były o 32 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ub.r. Firma wypracowała o 64,7 proc. wyższy zysk netto (8,4 mln zł). Na wysokość zysku miała wpływ sprzedaż przez spółkę Stokrotka nieruchomości o wartości 695 tys. zł. O 36,6 proc. do 17,9 mln zł wzrósł wynik EBITDA.
Więcej: Gazeta Prawna, 6 sierpnia, 2004r.See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...