Bricomarche w Wielkopolsce
W Krotoszynie obok supermarketu Intermarche pojawił się nowy należący do tej samej sieci - Bricomarche
ITM Polska, z siedzibą w Koziegłowach koło Poznania, należąca do francuskiej Grupy Muszkieterów, właścicieli sieci supermarketów Intermarche i Bricomarche uruchomi 6 kwietnia w Krotoszynie sklep z narzędziami do domu i ogrodu. Obiekt będzie miał powierzchnie około 1,6 tys. mkw. Przed budynkiem zostanie wybudowany parking.
W Wielkopolsce Bricomarche znajdują się w Swarzędzu i Lesznie. Z kolei Intermarche liczy 12 placówek w regionie: w Nowym Tomyślu,, Ostrowie Wielkopolskim, Kościanie, Koninie, Oleśnicy, Swarzędzu, Grodzisku Wielkopolskim, Lesznie (dwa), Krotoszynie, Rawicz u i Wągrowcu. Zbigniew Kuś, członek zarządu ITM Polska, szacuje, że sieć sklepów Intermarche w Polsce zamknęła 2000 rok sprzedażą wysokości 724 mln zł.
Więcej: Puls Biznesu, 15 marca 2001, s.13
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej