Eldorado cierpliwie buduje wartość

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Chociaż nie można mieć zastrzeżeń do realizacji strategii rozwoju tej firmy, wskaźnik P/E sugeruje, że obecnie jej akcje są notowane z premią do innych przedstawicieli branży handlowej.

W drugim kwartale Eldorado zwiększyło sprzedaż do 273,9 mln zł, o 25 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Zysk operacyjny wzrósł o 22 proc., do 6,7 mln zł, natomiast zysk netto o 32 proc., do 4,9 mln zł. Chociaż spółka nadal ponosi koszty inwestycji, marża operacyjna utrzymuje się na stabilnym poziomie w okolicy 2,5 proc. W II kwartale spółka otworzyła trzy nowe supermarkety. Za to pozytywnie na wynik wpłynęła sprzedaż działki. Ponadto szybko rozwijają się centra dystrybucji, które zostały uruchomione w końcu ubiegłego roku. W efekcie Eldorado podtrzymało prognozę sprzedaży na koniec roku na poziomie 1,12 mld zł.

Więcej: Puls Biznesu, 6 sierpnia, 2004r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €