Sun of Gaba w katalogu firm

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Firma jest polska. Po prostu jej najbardziej intensywny rozwój przypadł na lata dziewięćdziesiąte. A wtedy w dziewiarstwie nie sprzedawało się nic, co było pochodzenia polskiego. Rynek zalewały tanie ciuchy z Turcji i Tajlandii. Dariusz Gajewski, prezes Sun of Gaba, wymyślił więc, że aby jego spódnice, swetry i płaszcze się sprzedawały, ich marka musi kojarzyć się ze wschodem.

Elastyczna firma

Sun of Gaba nie ma sztywnych wymagań na przykład co do wielkości sklepu. Często zdarza się, że ktoś ma sklep 100 lub 120 metrowy, ale tylko jedną trzecią z niego przeznacza na produkty Sun of Gaba. I firma się na to zgadza.

Więcej: Joanna Hayder, Franchising Info, nr 9, 2004 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €