Artefe w katalogu firm

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
powstało w kwietniu 2001 roku. Firma wprowadziła na rynek produkty użytkowe charakteryzujące się dużą estetyką i powiązaniem z polską tradycją gościnności, które jednocześnie byłyby małymi "dziełami sztuki".

Bezkonkurencyjnie urządzony stół

Artefe nie ma konkurencji wśród krajowych producentów. Nie ma w Polsce tradycji wykonywania wyrobów wysokiej jakości i o nowoczesnym, ciekawym wyglądzie, uważają przedstawiciele firmy. - Staramy się propagować polskie pochodzenie wyrobu, co zyskuje nam rzesze klientów wśród zagranicznych turystów, którzy kupują nasze produkty jako niebanalną pamiątkę z Polski - twierdzi Monika Kolasińska, przedstawicielka sieci.

Widelec franczyzobiorcy

Salony Artefe są zlokalizowane w centrach miast, które odwiedza duża liczba turystów. Według przedstawicieli sieci są oni ich głównymi klientami, mimo że kierują swoją ofertę również do Polaków.

Więcej: Małgorzata Boruń, Franchising Info, nr 9, 2004 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €