W Sydney łatwo o sukces
Australijska Wystawa Franchisingu i Możliwości Biznesowych odbędzie się w dniach 23-26 lutego 2001 w Centrum Wystaw i Zjazdów w Sydney.
Obecność na wystawie będzie ostatnim etapem tygodniowej misji handlowej amerykańskiego Departamentu Handlu do Nowej Zelandii i Australii.
Według organizatora wystawy, firmy Australijskie Usługi Wystawnicze – w Australii na osobę przypada więcej placówek franchisingowych niż w jakimkolwiek innym kraju. Australijska Wystawa Franchisingu i Możliwości Biznesowych, na którą zaproszono również amerykańskich franchisodawców jest doskonałą okazją dla wszystkich franchisobiorców, aby pomyśleli o zaistnieniu na rynku, który sprzyja osiąganiu sukcesów. Organizatorzy spodziewają się, że wystawa zgromadzi blisko 11 tysięcy osób z całego świata zainteresowanych franchisingiem.
Ankieta przeprowadzona po poprzedniej wystawie wskazała, że 6400 jej uczestników zamierza nabyć pakiety franchisingowe w ciągu następnych 12 miesięcy. Dodatkowo 2800 z nich dysponowała kapitałem inwestycyjnym między 100 a 500 tysięcy dolarów. Spotkajmy się więc w Sydney
info: IFA Insider, 13 listopada 2000Oprac. Katarzyna Krawczyk i Arkadiusz Słodkowski
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


