Turecki król kebabu wchodzi do Polski

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Coraz więcej firm z zachodu, które na unijnych rynkach wyczerpały już możliwości dynamicznego rozwoju, spogląda na Polskę jako miejsce dalszej ekspansji. Widać to szczególnie przy zachodniej granicy, gdzie przedstawiciele firm niemieckich szukają gruntów pod przyszłe inwestycje oraz zakupy. Jedną z nich jest Kaplan.

Fabryka kebabu

- Szukamy w okolicach Szczecina lokalizacji pod budowę zakładu przetwarzającego mięso na potrzeby sieci fast food oferujących kebaby według prawdziwej tureckiej receptury - informuje Jacek Schaffer, prezes utworzonej w maju spółki Kaplan Polska.

Firma otworzyła już na Pomorzu pierwsze punkty sprzedaży z logo Kaplan, m.in. w Rewalu, Pobierowie i Dziwnówku. Na razie zaopatruje je w mięso z fabryk Kaplana w Berlinie.

Polskie drogi

Firma chce w Polsce prowadzić trzy rodzaje działalności: przetwórstwo i sprzedaż mięsa do punktów gastronomicznych na terenie całego kraju, budowę własnej sieci gastronomicznej oraz stworzenie systemu franczyzowego dla sieci fast foodów z logo Kaplan. O współpracy w finansowaniu tego ostatniego Kaplan rozmawia z Bankiem BPH. - Planujemy stworzyć sieć 100 punktów fast food - mówi Jacek Schaffer.

Więcej: Wiktor Szczepaniak, "Puls Biznesu", 27 sierpnia, 2004r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €