Cafe Minute w katalogu firm

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

jest siecią tzw. mobilnych kawiarni czyli samodzielnym i kompaktowym barem kawowym na kółkach. – Przemysł kawowy jest jedną z najlepiej rozwijających się gałęzi gospodarki światowej. Ponieważ kawa przestaje być produktem luksusowym, postanowiliśmy jako pierwsza firma w Polsce stworzyć klientom możliwość wyboru kawy o wysokiej jakości, po bardzo korzystnej cenie. Poza tym produkt nasz jest dostarczany w miejscach, gdzie zwykla klient nie oczekiwałby nabycia takiego produktu i o takiej jakości – twierdzi Tom Wrigley, przedstawiciel sieci.

Dla kogo ten interes?

Oferta handlowa „Cafe Minute” poza klientem detalicznym skierowana jest do:

  • właścicieli, najemców bądź zarządzających nieruchomościami w zakresie lokalizacji mobilnej kawiarni „Cafe Minute”
  • firm, organizacji oraz osób prywatnych, które chciałyby skorzystać z usług kateringu „Cafe Minute”
  • osób prywatnych i fizycznych, które chciałyby skorzystać z idei przedsięwzięcia w formie franczyzy w celu wzbogacenia ich oferty gastronomicznej, bądź rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.

Przewidywana suma inwestycji w mobilną kawiarnię waha się od 35 do 49 tysięcy złotych.

Kawa w „Cafe Minute”

Jak twierdzi Tom Wrigley ziarno kawowe używane przez „Cafe Minute” jest 100% mieszanką kaw rodzaju Arabica, pochodzących z Kolumbii, Kenii i Ekwadoru. „Cafe Minute” oferuje kawę w postaci następujących produktów:

  • Espresso
  • Espresso macchiato
  • Kawa czarna
  • Kawa biała
  • Cappuccino
  • Latte macchiato
Info: Cafe Minute
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €