Ekskluzywna alternatywa dla wietnamskich budek
Chińszczyzna w papierowych pudełkach podbija stołeczne biura
W porze lunchu pracownicy polskich biur zajadają się monotonnym jedzeniem ze stołówek, firm cateringowych czy produktami sieci fast foodów w rodzaju KFC. Dlaczego nie zaproponować im czegoś bardziej oryginalnego? Na przykład chińszczyzny, ale w wydaniu bliższym amerykańskim filmom niż wietnamskim budkom?
Na taki pomysł wpadli 27-letni Paweł Mazurek i 28-letni Kacper Kossowski, założyciele warszawskiej firmy American Chinese Food (AMCF). Sprzedają miesięcznie 3 tys. zestawów, średnio po 17 zł, z gratisową dostawą.
O dużym potencjale tego biznesu świadczy fakt, że jego założyciele we wrześniu uruchamiają pierwszy w Polsce chiński fast food. A jeśli się sprawdzi, na zasadzie franczyzy przeszczepią go do innych miast. Liczą na takiego klienta jak oni sami - młodego, żyjącego w pośpiechu, ceniącego dobrą kuchnię.
Więcej: "Profit", wrzesień, 2004r.See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...