Nowe supermarkety Albert

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ahold Polska otworzy w pierwszym półroczu trzy nowe supermarkety Albert – w Gdańsku, Gdyni i Warszawie. Do końca roku planuje uruchomić jeszcze około 10 placówek. Ekspansja dotyczy głównie stolicy. Powierzchnia sprzedaży waha się od 400 do 2000 m kw. Mieści się na niej do 20 000 artykułów spożywczych i przemysłowych – także marek własnych Q – line (ponad 100 indeksów) oraz Euro Shopper (132 indeksy). Niedawno Ahold Polska ruszył także z projektem franczyzy Oferta skierowana jest do przedsiębiorców posiadających własne placówki handlowe i chcących skorzystać z formuły supermarketu Albert.

- Jeszcze w tym roku planujemy uruchomić pierwszą placówkę franczyzową. Swój szyld będziemy udostępniać sklepom o powierzchni sprzedaży minimum 300 m kw. - powiedziała Wiadomościom Handolwym Dominika Kosman, rzecznik prasowy Aholda.

Koncern działa w Polsce od 1995 roku. Posiada 25 hipermarketów Hypernova i 169 supermarketów Albert.

Więcej: Wiadomości Handlowe, wrzesień 2004

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €