Handel pod franczyzą
Rozmowa z dyrektorem generalnym Derri Anettą Pszczołowską
"TWMF": Franchising. Na tej zasadzie wkrótce zamierzacie otworzyć kolejnych 10-15 sklepów Derri w Polsce. Dlaczego decydujecie się właśnie na taką formę współpracy z odbiorcą waszych produktów?

Anetta Pszczołowska: Franczyza jest jedną z najbezpieczniejszych i najefektywniejszych form prowadzenia interesu ze względu na to, że wcześniejszy sukces dawcy licencji w dużym stopniu minimalizuje ryzyko biorcy licencji. Marka Derri jest obecna na rynku polskim od 2000 roku i śmiało można powiedzieć, iż odniosła sukces. Wypełniła niszę na rynku odzieży skórzanej.
Który z istniejących obecnie punktów sprzedaży produktów marki Derri najlepiej sobie radzi na polskim rynku?
Będąc na początku drogi budowania sieci franczyzowej, trudno jest nam jeszcze przeprowadzić ranking naszych salonów. Każdy z naszych punktów radzi sobie dobrze na swój sposób
Ile wynoszą Państwa roczne obroty w Polsce?
W Polsce roczne obroty wynoszą kilkadziesiąt milionów złotych. Natomiast wielkość eksportu skórzanego DSD, właściciela marki Derri, wyniosła w 2003 roku 185 milionów dolarów (przy 116 milionach dolarów w 2002).
Prognozują Państwo aż 50-proc. wzrost sprzedaży w roku 2004. Proszę powiedzieć nieco więcej na temat optymistycznych przesłanek warunkujących tak duży wzrost.
Optymistyczne przesłanki to rynek, który nadal kocha wyroby skórzane. To wielcy światowi kreatorzy, którzy lansują modę na skórę. To dynamiczny rozwój sieci sprzedaży. To olbrzymi potencjał konsorcjum DSD. Na bazie wieloletnich doświadczeń każdego z udziałowców został zbudowany potencjał w postaci własnych garbarni, nowoczesnych maszyn, zaawansowanych technologii, najlepszych kreatorów, który pozwala na szybkie reagowanie na potrzeby rynku. Na nadchodzący sezon wprowadza autorską kolekcję Derri Designer's Collection pokazywaną obecnie w kanale Fashion TV. Istnieją więc uzasadnone przesłanki, by prognozować tak znaczący wzrost sprzedaży.
Więcej: "Moda forum" nr 5, 2004r.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


