Czas na franchising

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

E. Leclerc, francuska sieć handlowa, w obliczu rosnącej konkurencji zdecydowała się rozwijać sieć poprzez franchising. - Poza budową sklepów będziemy zapraszać do naszej sieci przedsiębiorców, dysponujących własnymi obiektami. Dzięki temu w tym roku przybyła nam placówka w Nowym Targu. Obecnie negocjujemy warunki wejścia do sieci z kilkoma kolejnymi firmami - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Krzysztof Gajewski, dyrektor marketingu E. Leclerc Polska.

Według niego, współpraca jest korzystna dla obu stron. - Przedsiębiorca - posługując się naszym logo, łatwiej może np. otrzymać kredyt, a my szybciej się rozwijamy. Większa sieć to także lepsze warunki zakupów - dodaje dyrektor Gajewski.

Leclerc ma w Polsce 11 hipermarketów i dwa supermarkety oraz centrum logistyczne w Błoniu. Poza uruchomionym w marcu obiektem w Nowym Targu, firma w listopadzie otwiera własne obiekty w Tychach i Elblągu.

Więcej: "Puls Biznesu", 13 września, 2004r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €