Piotr i Paweł ma sposób na klienta

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jedną z atrakcji tegorocznej Polagry był ustawiony na powierzchni około 100 mkw. sklep sieci handlowej Piotr i Paweł z Poznania.

Ważny jest klimat...

Zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli przy półkach porozmawiać o tym, jak w sklepach sieci eksponuje się towar. - Ludzie wiedzą, że czują się dobrze w naszych sklepach, choć nie zdają sobie sprawy, dlaczego. I o to właśnie chodzi - powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Hanna Stellmaszyk, dyrektor marketingu w Piotrze i Pawle.

Piotr i Paweł jako pierwszy w Polsce skorzystał z regałów firmy Wanzl. Ich sprzęt nie jest tani, ale swoją formą buduje pozytywny efekt - po prostu go nie widać.

...i jakość produktów

Sieć zaopatruje się w dania gotowe własnej produkcji. Personel każdego ze sklepów sieci przechodzi szkolenie z jakości obsługi klienta i wiedzy o produktach. W Poznaniu już funkcjonuje opcja zakupów przez internet i na telefon pod hasłem "Nie siatka zdobi kobietę".

Więcej: Marta Nowicka, "Puls Biznesu", 29 września 2004r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €