Piotr i Paweł ma sposób na klienta
Tłumy odwiedzających - to efekt wystawy Piotra i Pawła na targach Polagra-Food 2004.
Ważny jest klimat...
Zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli przy półkach porozmawiać o tym, jak w sklepach sieci eksponuje się towar. - Ludzie wiedzą, że czują się dobrze w naszych sklepach, choć nie zdają sobie sprawy, dlaczego. I o to właśnie chodzi - powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Hanna Stellmaszyk, dyrektor marketingu w Piotrze i Pawle.
Piotr i Paweł jako pierwszy w Polsce skorzystał z regałów firmy Wanzl. Ich sprzęt nie jest tani, ale swoją formą buduje pozytywny efekt - po prostu go nie widać.
...i jakość produktów
Sieć zaopatruje się w dania gotowe własnej produkcji. Personel każdego ze sklepów sieci przechodzi szkolenie z jakości obsługi klienta i wiedzy o produktach. W Poznaniu już funkcjonuje opcja zakupów przez internet i na telefon pod hasłem "Nie siatka zdobi kobietę".
Więcej: Marta Nowicka, "Puls Biznesu", 29 września 2004r.See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...