Albert w stołecznym wieżowcu Rondo 1
Supermarket o powierzchni ok. 1000 mkw. sieci Ahold Polska znajdzie się na parterze powstającego w centrum Warszawy wieżowca Rondo 1.
Łączna powierzchnia handlowo-usługowa w niższej, 10-piętrowej części biurowca Rondo 1 wyniesie 3,7 tys. mkw. Powierzchnie handlowe i usługowe zostały wynajęte w 85 proc. - W ten sposób już we wczesnej fazie budowy wynajęto 20 proc. powierzchni całej inwestycji - poinformowała "Supermarket Polska" Monika Kulińska, specjalistka ds. marketingu z firmy Hochtief Project Development Polska - współinwestora obiektu. Pierwsi najemcy będą mogli wprowadzić się zimą 2005r. Inwestycja zlokalizowana jest przy warszawskim rondzie ONZ - na rogu ul. Świętokrzyskiej i al. Jana Pawła II. Obiekt będzie miał 40 pięter i ponad 194 m wysokości. Więcej: "Supermarket Polska", październik 2004r.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...