Manufaktura: 82 proc. wynajęte
Apsys, inwestor Manufaktury, wielofunkcyjnego obiektu handlowo-rozrywkowo-kulturalnego w Łodzi, wartego 200 mln EUR, poinformował, że na rok przed otwarciem obiektu wynajęte zostało 82 proc. powierzchni projektu.
Oznacza to podpisanie ponad 200 umów z firmami handlu detalicznego z ponad 15 krajów. Są to m.in.: Cinema City z 15 salami, kompleks rozrywkowy z bowlingiem - Niku, Empik, centrum wyposażenia domu - Opex, Leroy Merlin, market ogrodniczy i hipermarket Geant. Ponadto poczta, sklepy z pamiątkami i odziały banków. Nawiązując do bogatej tradycji tekstylnej Łodzi, w manufakturze nastąpi jedna z największych w Polsce koncentracja sklepów odzieżowych. Pojawią się marki, których nie było do tej pory w mieście, takie jak H&M czy Smyk oraz firmy z górnej półki: DERRI, Boss, Kenzo, Lacoste, Zara, Esprit, . Na terenie centrum znajdzie się ponad 40 różnego rodzaju punktów gastronomicznych: restauracje, bary kawowe, ciastkarnie, puby, piwiarnie i winiarnie, bary naleśnikowe i sushi. Źródło: "Puls Biznesu", 19 października, 2004r.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...