65 placówek franczyzowych Dudy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć budowana jest poprzez przekształcanie dotychczas działających sklepów patronackich, bądź otwieranie nowych placówek. Powstają one przy prestiżowych ulicach handlowych i ciągach komunikacyjnych, w okolicach przystanków komunikacji miejskiej oraz na dużych osiedlach mieszkaniowych. Sklepikarz, chcący przystąpić do sieci, powinien posiadać lokal o powierzchni całkowitej 80-200 mkw. (minimalna powierzchnia sali sprzedaży - 45 mkw.), w atrakcyjnej lokalizacji oraz legitymować się dobrą kondycją finansową.

Oprócz detalicznej sieci franczyzowej, Duda dostarcza swe produkty także do około 800 placówek patronackich. Posiada również sieć własnych sklepów firmowych. - Konkurencja mówi, że otwieramy salony mięsne. To nowy standard. Jestem przekonany, że przyjmie się na polskim rynku. Ostatnio uruchomiliśmy taki obiekt przy ul. Targowej w Warszawie. Jest to nasz czwarty sklep firmowy - trzy działają w stolicy, a jeden w Sosnowcu. Ich powierzchnia wynosi od 150 mkw. wzwyż. Kolejna placówka powstanie w Warszawie, najprawdopodobniej na Mokotowie - powiedział "Wiadomościom Handlowym" Tomasz Halabowski z ZM Duda-Bis. W sklepach firmowych dostępny jest cały asortyment Dudy (mięso, wędliny, drób i podroby), a dodatkowo także karma dla psów i kotów firmy Polcarm.

Źródło: "Wiadomości Handlowe", październik 2004.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €