8 franczyzowy lokal A.Blikle
Kolejną cukiernię z kawiarnią pod szyldem A. Blikle otwarto 22 września w Kielcach przy ul. Sienkiewicza 29
To ósmy punkt franczyzowy sieci A.Blikle. Lokal ma 133 mkw. Urządzono go w stylu spełniającym standardy sieci Bliklego: na ścianach okładziny z mahoniu, naturalny zielony granit na parapetach okiennych i blatach, tkaniny obiciowe na ścianach w kolorze zielonym, sprowadzone z Francji. Wnętrze ozdobiono zdjęciami założycieli firmy oraz kopiami obrazów Władysława Pałki, pokazującymi sceny kawiarniane. W lokalu jest też pianino. Koszt adaptacji to ok. 350 tys. zł.
- Lokal dzierżawię od Związku Polskich Artystów Plastyków. Obok mieści się odnowiona galeria malarstwa – poinformowała Nowości Gastronomiczne Dorota Tworek, właścicielka punktu.
Firma A. Blikle Sp. z o.o., której tradycja sięga 1869 roku zakłada dalszy rozwój sieci franczyzowej Planowane są cukiernie w Lublinie i ewentualnie w Bielsku – Białej. Warunkiem przystąpienia jest posiadanie praw do użytkowania lokalu ok. 50 – 90 mkw. Oraz wyłożenie ok. 300 tys. zł na adaptację lokalu według projektu firmy. Łukasz Blikle, jeden z udziałowców firmy informuje, że w niektórych nowych cukierniach, jak planowana w CH Arkadia w Warszawie przewiduje się poszerzenie oferty o pakowane produkty, obecnie sprzedawane tylko w delikatesach Bliklego. Do firmy A. Blikle należy również osiem własnych cukierni i dwie kawiarnie w Warszawie. Produkcja zorganizowana jest również w stolicy – przy ul. Nowoursynowskiej 161. Roczne obroty firmy sięgają 5 mln dol. Kapitał zakładowy firmy wynosi blisko 2 mln zł.
Źródło: Nowości Gastronomiczne, październik 2004Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...