Kan więcej sprzedaje
Kan, właściciel sklepów odzieżowych Tatuum, zamierza rozwijać sieć placówek franczyzowych, a także sprzedaż hurtową pod własną marką.
Pierwszy sklep Kanu działający na zasadzie franczyzy ruszył we wrześniu, w Rosji. W przyszłym roku firma chce otworzyć 8-12 takich placówek w kraju i za granicą, w miastach, w których nie zamierza budować własnych punktów. - Chętnych do współpracy jest bardzo wielu - powiedział gazecie "Parkiet" Marcin Kleszczewski, dyrektor projektu franczyzy Kanu. Kolejny rozwijany kanał dystrybucji to sprzedaż hurtowa. Zarząd przewiduje, że tegoroczne wpływy ze sprzedaży hurtowej (ma obecnie około 13,5-proc. udział w przychodach) wzrosną o 42% w porównaniu z 2003r.
Przedsiębiorstwo rozważa debiut na giełdzie. Może do niego dojść najwcześniej na początku 2006r. Kan ma obecnie 21 sklepów Tatuum w Polsce i 7 za granicą.
Więcej: "Parkiet", 3 listopada 2004r.See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...