Domet się rozwija

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
- Chcemy rozwinąć sieć sklepów branżowych z asortymentem typu „1001 drobiazgów”. Dążymy do tego, aby każdy z naszych punktów oferował wybrane towary np. szkło, ceramikę, naczynia, zmechanizowany drobny sprzęt gospodarstwa domowego, artykuły elektroinstalacyjne i metalowe itp. – stwierdza Ryszard Kotliński, wiceprezes zarządu ds. handlu firmy .

Do końca 2004 roku sieć planuje otwarcie jeszcze dwóch sklepów. – W pierwszym etapie rozwoju, czyli w latach 2004-2005 zamierzamy otworzyć punkty franchisingowe w województwach: lubuskim, dolnośląskim oraz wielkopolskim – mówi R. Kotliński.

Info: Domet
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €