Gwoździej w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć handlowa Gwoździej od 1999 roku zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży używanej. – Od tego czasu otwieramy sklepy o dość dużych powierzchniach handlowych, o jednakowym systemie zarządzania towarem i prowadzania sprzedaży – mówi Tomasz Gwoździej, organizator sieci.

Jednostki własne i franczyzowe

Obecnie sieć posiada 16 jednostek własnych i 7 franczyzowych. – W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy kilka kolejnych placówek franczyzowych oraz jedną własną – 700 metrowe Centrum Handlowe „Eldorado” – centrum odzieży zachodniej w Białymstoku. Jest to już nasza druga placówka w tym mieście – informuje T. Gwoździej. Sieć zamierza w przyszłości otwierać jednostki własne – wielkie sklepy w dużych miastach Polski oraz tworzyć punkty franczyzowe.

Cała Polska, ale...

W regionie północno-wschodnim sieć sklepów Gwoździej istnieje prawie we wszystkich większych miastach. – Obecnie prowadzimy rozmowy z osobami zainteresowanymi otwarciem tego typu działalności w niemal wszystkich województwach, lecz nie ukrywamy iż wolelibyśmy się rozprzestrzeniać w Polsce sukcesywnie od najbliższych nam regionów – mówi T. Gwoździej.

Niewielki kapitał

Aby zostać franczyzobiorcą sieci należy posiadać kapitał 7-20 tys. zł. Ostateczna kwota inwestycji jest uzależniona od wielkości sklepu. Oprócz tego trzeba dysponować lokalem o powierzchni od 100 do 500 m2 w miejscowości zamieszkałej przez ponad 20 tys. mieszkańców. Opłata wstępna przy podpisaniu umowy franczyzowej to 2 tys.zł. Sieć pobiera opłaty miesięczne w wysokości 1 tys. zł od punktu.

Info: Gwoździej

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €