Blikle nie będzie rozwijać sieci delikatesów
Firma Blikle, która pół roku temu otworzyła delikatesy przy ul. Nowy Świat w Warszawie, jeszcze nie planuje dalszego rozwoju sieci.
- Będziemy pracować nad zwiększeniem oferty asortymentowej sklepu, która zawiera obecnie 495 produktów - poinformował "Supermarket Polska" Łukasz Blikle. Wyjaśnił, że sklep ten ma charakter eksperymentalny. Oferowane są tam własne dania gotowe z kuchni Cafe Blikle: kulebiak z łososiem, bliny, pasztety, rożki z borowikami; produkty polskie regionalne: wędliny, twarogi kozie; produkty importowane: makarony włoskie, wyselekcjonowane wina, oliwki i octy balsamiczne.
Łukasz Blikle informuje też, że w niektórych nowych cukierniach, jak w centrum Arkadia, planuje się poszerzenie oferty o wybrane pakowane produkty sprzedawane w delikatesach.
Więcej: "Supermarket Polska", listopad, 2004r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...