Blikle nie będzie rozwijać sieci delikatesów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
- Będziemy pracować nad zwiększeniem oferty asortymentowej sklepu, która zawiera obecnie 495 produktów - poinformował "Supermarket Polska" Łukasz Blikle. Wyjaśnił, że sklep ten ma charakter eksperymentalny. Oferowane są tam własne dania gotowe z kuchni Cafe Blikle: kulebiak z łososiem, bliny, pasztety, rożki z borowikami; produkty polskie regionalne: wędliny, twarogi kozie; produkty importowane: makarony włoskie, wyselekcjonowane wina, oliwki i octy balsamiczne.

Łukasz Blikle informuje też, że w niektórych nowych cukierniach, jak w centrum Arkadia, planuje się poszerzenie oferty o wybrane pakowane produkty sprzedawane w delikatesach.

Więcej: "Supermarket Polska", listopad, 2004r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €