Kielecka piekarnia Pod Telegrafem rozwija sieć
Kielecka Piekarnia Pod Telegrafem rozwija sieć specjalistycznych sklepów franczyzowych z pieczywem, wyrobami cukierniczymi, garmażeryjnymi i sałatkami.
Firma szuka partnerów z terenu województwa świętokrzyskiego, małopolskiego i mazowieckiego. Współpracę z nią mogą podjąć właściciele lub najemcy atrakcyjnie usytuowanych lokali w miastach liczących ponad 15 000 mieszkańców. Szczególnie poszukiwani są potencjalni franczyzobiorcy z Krakowa i Radomia (chętnie małżeństwa), dysponujący lokalami o powierzchni 55-75 mkw. w ścisłym centrum, bądź osiedlowych centrach handlowych. Placówki działają także w galeriach handlowych kieleckich hipermarketów Tesco i Real oraz centrum handlowym Echo. Zdarza się, że funkcjonują w innym, większym (200-300 metrowym) sklepie - np. w kilku dyskontach Biedronka.
- Widzę duże perspektywy dla specjalistycznych obiektów handlowych naszego formatu. Chcemy rozwijać się m.in. w kierunku Warszawy, żeby docelowo objąć siecią cały kraj - powiedział "Wiadomościom Handlowym" Artur Pękala, odpowiedzialny za rozwój sklepów franczyzowych Pod Telegrafem.
W zależności od wielkości lokalu oraz miasta, w którym tworzony jest punkt sprzedaży, niezbędne środki finansowe biorcy franczyzy wynoszą od 45 tys. do 95 tys. zł.
Więcej: "Wiadomości Handlowe", listopad, 2004 r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...