Ciemno wszędzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Ciemności utrudniły pracę franczyzobiorcom. Wiele sklepów zostało zaskoczonych wyłączeniem prądu w czasie, gdy klienci kupowali w najlepsze. Wyłączyły się kasy i systemy zabezpieczające przed kradzieżą. Ochroniarze w wielu sklepach nie wypuszczali klientów bez przeszukania. Kłopoty miały też punkty usługowe. Gdy w salonie fryzjerskim na ulicy Puławskiej zgasło światło, Marzena Krupińska, menedżer salonu pobiegła do kiosku po świeczki. Przy ich świetle fryzjerki kończyły farbowanie pasemek blondwłosej klientki.

Gdyby takie ciemności zapadały codziennie, sieć sprzedająca świece prawdopodobnie stałaby się najlepiej rozwijąjącą i zarazem najbardziej dochodową siecią franczyzową.

Źródło: "Gazeta Wyborcza", 23 listopada, 2004 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €