Będą nowe Żabki
Żabka chce zrealizować plany, które zakładały otwarcie w tym roku 300 nowych placówek.
Dotychczas zostało uruchomionych już nieco ponad 200 sklepów. Zostały one otwarte głównie w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców. - Praktycznie każdego dnia uruchamiany jest jeden sklep. Ich średnia powierzchnia wynosi 50-55 m2 - powiedział "Supermarketowi Polska" Konrad Napierała, rzecznik prasowy Żabki SA. Dodaje, że firma poszukuje kolejnych partnerów do współpracy.
Poza tym na przełomie lutego i marca 2005 r. Żabka Polska chce przeprowadzić emisję publiczną akcji i wejść na warszawską giełdę.
Więcej: "Supermarket Polska", grudzień, 2004 r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...