Polska została centralą regionalną
TelePizza szykuje się do wejścia na rynki Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii. Ośrodkiem ekspansji będzie Polska.
Przed miesiącem TelePizza Poland, należąca do hiszpańskiej TelePizzy, otworzyła w Pradze pierwszy lokal poza naszym krajem. W 2005 r. TelePizza zamierza otworzyć tam drugi lokal. Docelowo w stolicy Czech powstanie 10-12 pizzerii. - Chcemy wejść także do Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii. Bierzemy pod uwagę także inne kraje regionu, nie należące do UE, a znajdujące się w sąsiedztwie Polski - powiedział gazecie "Puls Biznesu" José Luis Portela, prezes TelePizza Poland. Ośrodkiem ekspansji ma być polski oddział TelePizzy. - Naszym zamiarem jest wykorzystanie jego zasobów - dodaje prezes.
Do ekspansji w naszym regionie zachęcił hiszpańskich szefów firmy sukces w Polsce. Jej tutejsza sieć liczy już prawie 100 lokali. - Co roku chcemy otwierać po 10 nowych, także w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców - deklaruje José Luis Portela.
Więcej: "Puls Biznesu", 3 grudnia, 2004 r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...