Polska została centralą regionalną

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Przed miesiącem TelePizza Poland, należąca do hiszpańskiej TelePizzy, otworzyła w Pradze pierwszy lokal poza naszym krajem. W 2005 r. TelePizza zamierza otworzyć tam drugi lokal. Docelowo w stolicy Czech powstanie 10-12 pizzerii. - Chcemy wejść także do Słowacji, Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii. Bierzemy pod uwagę także inne kraje regionu, nie należące do UE, a znajdujące się w sąsiedztwie Polski - powiedział gazecie "Puls Biznesu" José Luis Portela, prezes TelePizza Poland. Ośrodkiem ekspansji ma być polski oddział TelePizzy. - Naszym zamiarem jest wykorzystanie jego zasobów - dodaje prezes.

Do ekspansji w naszym regionie zachęcił hiszpańskich szefów firmy sukces w Polsce. Jej tutejsza sieć liczy już prawie 100 lokali. - Co roku chcemy otwierać po 10 nowych, także w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców - deklaruje José Luis Portela.

Więcej: "Puls Biznesu", 3 grudnia, 2004 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €