City Looks
Nowa sieć fryzjerska w Polsce.
W listopadzie w Centrum Handlowym Reduta w Warszawie otwarto pierwszy salon fryzjerski sieci City Looks. Marką zarządzają przedstawiciele Jean Louis David. Według nich, różnice między obiema markami są ogromne. – JLD sprzedaje sztukę, a City Looks usługę fryzjerską. W JLD klient kreuje swój image, a w City Looks dba o niego – stwierdza Sławomir Miłow, dyrektor generalny JLD. Info: JLD
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...