Własny bank
Bank BPH do końca 2006 roku chce otworzyć 600 agencji.
Bank BPH planuje do końca 2006 roku otworzyć w całej Polsce 600 placówek partnerskich, działających na zasadzie franchisingu - poinformowali przedstawiciele banku na wtorkowej konferencji prasowej.
-Chcemy, żeby punkty partnerskie stały się integralną częścią naszej sieci dystrybucyjnej. Będą one prowadzone przez osoby fizyczne lub firmy niezależne od banku - powiedział portalowi www.money.pl Wojciech Sobieraj, wiceprezes Banku BPH.
Placówki partnerskie będą otwierane przede wszystkim w małych i średnich miastach oraz w tych częściach dużych miast, w których dostęp do usług bankowych jest ograniczony. Placówki mają sprzedawać 90 proc. oferty produktowej Banku BPH dla klientów indywidualnych oraz dla małych przedsiębiorstw.
Z analiz banku wynika, że około 80 miejscowości liczących powyżej 20 tys. mieszkańców nie znajduje się w zasięgu istniejących placówek.
Obecnie działa już około 100 agencji Banku BPH, w 2005 roku ich liczba ma wzrosnąć do 350, a docelowo w 2007 roku ma ich być 600. Sieć detaliczna Banku BPH liczy obecnie 460 oddziałów, a do końca 2006 roku ich liczba ma wzrosnąć o kolejne 77.
Więcej: www.money.plBrands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...