Będzie większa sieć
KAN, właściciel marki odzieżowej Tatuum, zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży o sklepy franczyzowe.
Dotychczas KAN sprzedaje odzież pod marką Tatuum w 29 sklepach firmowych, w tym w 8 za granicą. Po trzy sklepy działają w Czechach i Rosji, dwa na Węgrzech. Wyroby dostarczane są także do 80 butików, które oferują je obok produktów innych marek. Firma zleca produkcję odzieży według własnych projektów.
Od przyszłego roku KAN chce rozszerzyć swoją sieć o placówki franczyzowe. W 2005 r. planuje otwarcie 8-12 sklepów. Prowadzone są już rozmowy z chętnymi do podjęcia takiej działalności. Brane są pod uwagę lokale o wielkości co najmniej 50 m2 przy głównych ulicach i centrach handlowych.
KAN liczy, że powiększenie sieci o punkty franczyzowe pozwoli na umocnienie marki i dalsze zwiększanie przychodów.
Więcej: Anna Sielanko, "Rzeczpospolita", 16 grudnia, 2004 r.See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...