Banki pożyczyły 340 mln zł

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Cel wicelidera paliwowego rynku to 500 stacji. Udział w rynku ma wzrosnąć z 6,5 do 10 proc.

Grupa Lotos podpisała umowę kredytową z konsorcjum banków Pekao SA i PKO BP, dotyczącą finansowania rozwoju sieci detalicznej. - Umowa jest warta 340 mln zł. Każdy z banków zaangażował się dokładnie po połowie - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Paweł Olechnowicz, prezes Grupy Lotos.

To jednak nie wszystkie pieniądze, które posłużą realizacji strategii rozwoju detalu. Wkład własny spółki ma wynieść około 160 mln zł.

Bez alternatywy

Pieniądze zostaną przeznaczone na zwiększenie liczby stacji z obecnych 383 do 500 pod koniec 2006 r. Będą to placówki własne, partnerskie i patronackie. Do końca tego roku w barwach Lotosu ma działać około 400 placówek. Za dwa lata spółka chce zwiększyć udział w rynku z 6,5 proc. obecnie do około 10 proc.

Więcej: Paweł Janas, "Puls Biznesu", 17 grudnia, 2004 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €