Pod młotek za długi

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Wszystko przez "tajemniczą aferę finansową", jaka miała miejsce w 2003 r. w centrali Aholda. Holenderska spółka straciła na łańcuchach dostaw gigantyczne pieniądze. W ramach oszczędności kupowali tani towar, korzystając z wszelkich możliwych rabatów. Towar przeleżał się w magazynach, a koncern stracił na tym ponad miliard euro. Teraz, by ratować sytuację sprzedał Carrefourowi 13 sklepów Hypernova w Polsce, czyli sieć supermarketów "z wyższej półki", zostawiając sobie młodsze dziecko - 17 sklepów .

Sprzedaż hipermarketów w Polsce to jednak kropla w morzu potrzeb. Aby wykaraskać się z kłopotów, Ahold potrzebuje znacznie więcej niż może uzyskać ze sprzedaży Hypernovej. Szacunki mówią nawet o ok. 2,5 mld euro.

Więcej: manager magazine, styczeń, 2004 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €