Okazja w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Okazję, sieć sklepów z tanią odzieżą, kosmetykami oraz galanterią skórzaną.

Założyciele sieci posiadają kilkuletnie doświadczenie w branży, gdyż pierwszy sklep tzw. wyprzedażowy otworzyli siedem lat temu w Olsztynie. Asortyment tego sklepu stanowiła głównie odzież pochodząca z końcówek kolekcji i z likwidujących się sklepów. W 2003 roku właściciele sklepu postanowili poszerzyć swoją ofertę, uzupełniając asortyment o kosmetyki oraz galanterię skórzaną. Wówczas powstał pierwszy sklep o nazwie Okazja. Obecnie sieć posiada ponad 20 sklepów partnerskich.
– Z zadowoleniem podsumowujemy pierwszy rok działalności firmy. Pokazał on, że na rynku jest zapotrzebowanie na sklepy z tanimi rzeczami. Liczba punktów wciąż się zwiększa. Współpracujemy z coraz szerszym gronem dostawców. Jesteśmy w trakcie wprowadzania do stałej oferty sklepu włoskiej konfekcji – mówi Katarzyna Sicińska, przedstawicielka sieci.
Gdzie szukać Okazji?
Sklepy Okazja powstają w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Lokale najczęściej mają powierzchnię 45-60 m2. Przedstawiciele sieci szacują, że kwota potrzebna na pierwsze zatowarowanie sklepu wynosi 15 tys. zł. Firma pozostawia partnerowi dowolność w sprawie urządzenia punktu i sposobu jego prowadzenia. Jedyny warunek, który musi spełnić to zaopatrywać swój sklep wyłącznie w hurtowni Okazja. W zamian sieć zapewnia partnerowi wyłączność na dany teren oraz możliwość zwrotu towaru w ciągu pierwszych trzech miesięcy działania sklepu.
Reklama – ważna rzecz
- Sieć Okazja istnieje od niedawna. Nasza marka nie jest jeszcze utrwalona w świadomości klientów. Aby to zmienić, inwestujemy w reklamę – mówi Katarzyna Sicińska. Plakaty reklamujące sklepy Okazja wiszą na słupach ogłoszeniowych oraz przystankach autobusowych. Oprócz tego sieć reklamuje się w telewizji oraz w prasie lokalnej. Obecnie przedstawiciele sieci myślą o umieszczeniu reklamy w metrze warszawskim.
Info: OkazjaBrands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...