EuroKasa w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć punktów kasowych - EuroKasa.
EuroKasa to sieć punktów kasowych, zajmujących się przyjmowaniem opłat za rachunki. Koncept EuroKasa polega na tworzeniu w najdogodniejszych dla klientów miejscach, jak największej ilości agencji przyjmujących rachunki.
- Planujemy, że w najbliższym czasie w sieci EuroKasa znajdzie się około 200 agencji. Celem nadrzędnym jest otwarcie po jednej agencji w każdym mieście w Polsce – mówi Mariusz Kloc, przedstawiciel sieci EuroKasa.
Do maja taniej
Potencjalny franczyzobiorca sieci powinien posiadać niezbędne środki finansowe do otwarcia minimum 1 punktu kasowego, czyli około 6-8 tys. zł. Do maja 2005 roku opłata licencyjna wynosi tylko 1250 zł (standardowo 2550 zł). Opłaty bieżące pobierane już w trakcie współpracy to 33% od obrotu lub 30% jeżeli franczyzobiorca będzie prowadził więcej niż jeden punkt. Zwrot z inwestycji przedstawiciele sieci szacują na 2-6 miesięcy.
Nie tylko duże sklepy
Przedstawiciele sieci twierdzą, że dobre lokalizacje dla punktów kasowych EuroKasa to:
- duże, osiedlowe sklepy spożywcze
- pasaże handlowe
Podkreślają też, że w celu osiągnięcia większych zysków warto połączyć punkt kasowy z kantorem albo kolekturą Lotto.
Info: EuroKasaBrands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...