Dr Irena Eris w dobrej formie
6,5 mln zł zysku netto i 97 mln zł przychodów ze sprzedaży to zeszłoroczne wyniki największej polskiej firmy kosmetycznej Dr Irena Eris. Spółka zamierza rozwijać się samodzielnie, ale nie wyklucza przejęć.
- Na 2004 r. zakładaliśmy 6,5 mln zł zysku netto. Wszystko wskazuje na to, że plan zostanie zrealizowany, a nawet przekroczony - mówi Cezary Kołodziejczyk, prezes Dr Irena Eris. W bieżącym roku zysk ma być utrzymany na poziomie z 2004 r. Przychody powinny wzrosnąć o ok. 10%.
Dr Irena Eris ma ok. 15-proc. udział w rynku kosmetyków do pielęgnacji twarzy.
- Istotne znaczenie ma dla nas zwiększanie nakładów na badania i rozwój technologii. Tylko w bieżącym roku na ten cel planujemy przeznaczyć blisko 5 mln zł - mówi prezes.
Firma chce też rozwijać instytuty kosmetyczne, działające na zasadach franczyzy. W ubiegłym roku powstało ich 10. W sumie w Polsce i za granicą (m.in. w Bogocie) funkcjonuje 20 placówek. W 2005 r. ich liczba ma wzrosnąć do 30. Trzecim źródłem przychodów spółki jest czterogwiazdkowy hotel w Krynicy. W 2004 r. firma rozpoczęła budowę drugiego hotelu, w Wysokiej Wsi obok Ostródy.
Więcej: Ewa Bałdyga, "Parkiet", 20 stycznia, 2005 r.ZOBACZ W KATALOGU
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...