Globalny rynek franczyzowy
Formuła Franchise Expo Paris ma wielu naśladowców, ale są to jedyne targi przyciągające 400 wystawców z Francji i z zagranicy. Targi są niepowtarzalnym i unikalnym miejscem, aby nawiązać nowe kontakty biznesowe, podpisać umowy czy sfinalizować kontrakty.
Franchise Expo Paris: międzynarodowa rekomendacja dla handlu we Francji
Przy wsparciu niezależnych kupców, sile sieci oraz pomysłu, franchising cieszy się rosnącym sukcesem. Odnotowuje się wzrost o 20% w ciągu ostatnich 10 lat oraz obserwuje, że udziały z rynku wzrosły pięciokrotnie w ciągu ostatnich 3 lat. Franchise Expo Paris są jedynym międzynarodowym forum rekrutacji franczyzobiorców i rozwoju franchisingu. XXIV Targi będą trwały od 18 – 21 marca 2005 i są przede wszystkim odwiedzane przez przedsiębiorców oraz profesjonalistów w branży franczyzowej. Franchise Expo Paris jest forum dla zdobycia wiedzy na temat obecnej sytuacji ekonomicznej we Francji poprzez poznanie ostatnich trendów dominujących na rynku.
Hiszpania w świetle jupiterów!
We współpracy z Hiszpańską Organizacją Franczyzodawców, Franchise Expo wprowadzi hiszpańskie firmy pragnące rozszerzyć swoją działalność we Francji jako serce targów. Chętnym odwiedzającym zostanie zaoferowana specjalna mapa, aby z niej mogli dowiedzieć się na temat franczyzy w Hiszpanii. Delegacje hiszpańskich inwestorów będą również obecne na Targach - więc mogą przedstawić Hiszpanię pod kątem Master Franczyzobiorców.
Unikalne europejskie miejsce spotkań: 400 francuskich i międzynarodowych sieci oraz szacowana ilość 30 tysięcy odwiedzających
Szacuje się 30 tysięcy odwiedzających podczas Targów w marcu 2005 roku. Będą to: przedsiębiorcy pragnący założyć swój własny biznes z minimalnym ryzykiem, tradycyjni odbiorcy chcący rozwinąć swój biznes lub przekształcić go we franchising, inwestorzy, którzy wierzą w wartość handlu.
Tak jak w poprzednich latach, targi poszerzą liczbę możliwości odbycia spotkań oraz dialogów pomiędzy odwiedzającymi, profesjonalistami z dziedziny franchisingu oraz wystawcami poprzez pawilon Master Franczyzy, przez pawilon firm początkujących, pawilon ekspertów, darmowych konferencji, aż po dzień lokalnych władzy.
Optymalizacja rozwoju we Francji oraz zagranicą, rekrutacja przyszłych franczyzobiorców oraz partnerów ekonomicznych, podniesienie rozpoznawalności siły marki, zgromadzenie informacji przed podpisaniem wiążących umów to są rodzaje wyzwań rzuconych targom Franchise Expo Paris.
Info: Franchise Expo Paris, Agence ByTheWay
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


