300 sklepów Żabki co rok

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Rok 2004 zakończyliśmy liczbą około 300 nowych sklepów. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku będzie podobnie. Choć będziemy się starali zwiększyć tempo rozwoju - powiedział "Supermarketowi Polska" Konrad Napierała, rzecznik prasowy . Dodał, że biznesplan przyjęty przez firmę pięć lat temu zakładał powstanie sieci liczącej 6 tys. sklepów w całej Polsce. Do 2010 r. Żabka chce mieć ich 4 tys.

Nadal firma chce lokalizować swoje placówki w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców. Nie wyklucza, że z czasem zacznie wchodzić do mniejszych miast. Jak powiedział Krystian Czarnota, prezes zarządu Żabki, sklep jest opłacalny, gdy liczba mieszkańców wynosi minimum 3 tys.

Więcej: "Supermarket Polska", styczeń, 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €